اوڈانی کے پاس مختلف مواد ہیں ، جن میں جستی ، ایلومینیم اور سٹینلیس سٹیل شامل ہیں۔ تاہم ، اس صنعتی اور تعمیراتی حصے کی پیداوار میں ، کاربن اسٹیل اور جستی کوٹنگز کے علاوہ ، پولیمر مرکب ، ایلومینیم ، اور سٹینلیس اسٹیل بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔ نوٹ کریں کہ جڑوں کی قیمت مختلف جنسوں میں مختلف ہوتی ہے۔ ایلومینیم وزن میں ہلکا پھلکا ہوتا ہے اور نسبتا high اعلی پنچاؤ ہوتا ہے۔ یہ عام طور پر دروازے اور کھڑکی کے فریموں ، چیسس ٹریلرز اور ساختی فریموں کی تعمیر میں استعمال ہوتا ہے ، اور اس میں استعمال ہونے والے مرکب عام طور پر 6000 سیریز میں ہوتے ہیں۔ اسٹیل کی قسم 8 ، 10 ، 12 ، 14 اور 16 کے معیاری طول و عرض اور 30 ​​سے ​​40 ملی میٹر کی اونچائی تیار کی جاتی ہے۔
اس کے علاوہ ، جدولیں دو اقسام میں دستیاب ہیں ، آسان اور جعلی ، ذیل میں ، ہم ان میں سے ہر ایک کا مختصرا examine جائزہ لیں گے۔
ظاہری شکل کے لحاظ سے ، اس کی مصنوعات کو دو اقسام ، آسان اور میش میں پیش کیا جاتا ہے۔ سادہ قسم ، جو اکثر بوجھ اٹھانے والی سیڑھیوں کی تعمیر میں استعمال ہوتی ہے ، 8 ، 10 ، 12 ، 14 اور 16 سائز میں دستیاب ہے اور مختلف اونچائیوں میں تیار کی جاتی ہے ، جو عام طور پر 30 اور 400 ملی میٹر کے درمیان ہوتی ہے۔
تاہم ، عام طور پر اسٹیل کی سمتل کی تیاری میں جالی کی قسم استعمال ہوتی ہے۔ اس قسم کو ونگ کی شکل کے لحاظ سے کسی اور قسم میں بھی رکھا جاسکتا ہے ، جس میں یو پی ای اور یو پی این شامل ہیں۔ دونوں کے درمیان فرق پنکھوں کی ظاہری شکل میں ہے۔ یو پی ای کے پروں چپٹے اور متوازی ہوتے ہیں ، جبکہ یو پی این قسم کے پروں مخروط ہوتے ہیں۔
ایک اور قسم ہے جو وزن میں زیادہ موٹا اور بھاری ہے ، جسے یوروپی اسٹڈز یا یو این پی کہا جاتا ہے۔ یہ اقسام عام طور پر بڑے اور صنعتی منصوبوں میں استعمال ہوتی ہیں

​U Channel


یو چینل​​​​​​​